ponedeljek, 19. januar 2009

Izjave slovenskih riderjev iz prvenstva TTR

Švicarski Laax je od 9. do 16. januarja gostil jubilejno 10. Burtonovo Odprto prvenstvo deskarjev na snegu. ˝Burton European Open˝ je prestižno tekmovanje najvišjega ranga serije TTR, udeležilo se ga je preko 400 deskarjev prostega sloga. Tekmovali so v snežnem žlebu in ˝slopestyle-u˝, zelo uspešni pa so bili tudi člani slovenske mladinske reprezentance prostega sloga. V absolutni konkurenci najboljših svetovnih deskark prostega sloga se je Cilka Sadar v snežnem žlebu prebila vse do velikega finala, kjer je osvojila izvrstno osmo mesto. V kategoriji do 14 let pa sta Tim Kevin Ravnjak (slopestyle) in Filip Kavčič (snežni žleb) osvojila tretji mesti.
Preberi več...

Dodatne izjave najuspešnejših slovenskih predstavnikov:

Cilka Sadar:

˝S samo uvstitvijo v polfinale ˝slopestyle-a´ in v finale snežnega žleba sem zelo zadovoljna, saj tega nisem pričakovala. Malo manj pa sem zadovoljna z nastopom v polfinalu ˝slopestyle-a˝ in finalu snežnega žleba, saj je bila izvedba mojih voženj v kvalifikacijah veliko boljša.


Filip Kavčič:

˝Pred tekmo nisem imel tako velikih pričakovanj. Ker sem se decembra poškodoval, sem se hotel uvrstiti le v finale. Kvalifikacije sem dobro odpeljal in se uvrstil v finale. V finalu sem odpeljal odlično prvo vožnjo s katero sem se prebil med najboljše tri. To me je še dodatno motiviralo. Na koncu še same sebi nisem verjel da sem dosegel 3. mesto.˝


Tim-Kevin Ravnjak:

"Burton European open predstavlja zame največji tekmovalni izziv in hkrati mesto, kjer se srečam s svojimi prijatelji iz celega sveta. Posebej sem vesel in ponosen, ker lahko že drugo leto zapored, kot skupni zmagovalec Burton AM Toura, za nagrado povabim in ˝častim˝ tudi moja starša. S svojimi predstavami oz. vožnjami sem zelo zadovoljen, ne pa tudi toliko s svojim rezultatom.˝
.