nedelja, 22. marec 2009

Buaas in Lago sta zmagovalca US Open Quarterpipe tekmovanja

Že sedemindvajsetič zapored, se je začelo tekmovanje US Open Snowboarding Championship. Ob čudovitem sončnem vremenu, se je pred veliko množico obiskovalcev najprej odvijalo tekmovanje v quarterpipu.

Zmagovalca sta postala Kjersti Oestgaard Buaas in Scotty Lago, ki sta z si poleg najžlahtnejše medalije prislužila še denarne nagrade v vrednosti 10,000$. Poleg tega, se je Buaasova razveselila se dodatnih 3,000$ za najvišji skok, ki pa ga je v moški kategoriji izvedel Luke Mitrani.

Kjersti je navdušila sodnike z lepo izvedenimi big backside airi, air to fakieji in različnimi grabi. Presrečna zmagovalka je po tekmi povedala: »Navdušena sem, nikoli nisem tekmovala v quarterpipu, zato nisem vedela kaj naj pričakujem. Hotela sm svoje znanje iz halfpipa prenesti v quarterpipe in očitno se mi je to obrestovalo.«

Scotty Lago, je gledalce in sodnike navdušil z širokim izborom trikov, ki jih je izvajal z odličnim stilom in veliko višino. Prikazal je trike kot sto frontside 720 truckdriver in corked back 540. “Želel sem si, da bi mi vsak skok uspel,” je povedal Lago. “Obsežnost tega tekmovanja je res neverjetna. Udeležujem se ga že zadnjih 13 let in končno mi je uspelo priti na zmagovalni oder. Navdušen sem!«

Na zmagovalnem odru sta Lagu delala družbo Daniel Ek iz Norveške in tretjeuvrščeni Kanadčan Sebastien Toutant, ki sta domov odnesla 5,000$ in 2,500$ nagrade. Med dekleti je Norvežanka Lisa Wiik zasedla drugi mesto, za kar je prejela 5000$ nagrade, bron pa je osvojila Elena Hight iz ZDA, ki je tako bogatejša za 2,500$.


Foto: Jake Stangel
Napisala: Nina Goršič