četrtek, 28. maj 2009

Intervju - Robert Pokovec


Živjo Robi! Mogoče, če se za začetek predstaviš za tiste, kateri te še ne poznajo?
Ime mi je Robert Pokovec in sem wakeboarder. Z omenjenim športom se ukvarjam že približno 8 let, bolj resno pa sem s tekmovanjem pričel leta 2003. Zadnja leta sem obiskal izredno veliko kontestov, kjer sem dosegel tudi dobre rezultate.

Glede na to, da wakeboard sezona v naših krajih ni pretirano dolga, vrjetno precej potuješ?
V zadnjih letih sem veliko prepotoval in sicer večji del Evrope (Avstrija, Anglija, Nemčija, Madžarska, Francija, Slovaška, Srbija,...). Pet let se za poletno sezono pripravljam tudi v toplejših krajih in sicer sem prvo leto za mesec dni obiskal Bankok, naslednje leto smo bili, prav tako en mesec na Phuketu (Tajska), naslednji dve sezoni pa so se priprapve odvijale na Filipinih (Camsur Watersports Complex), letos pa so potekale dvotedenske priprave v Antalyi (Turčija).

Kako je z wakeboard tekmovanji in kateri so tvoji najvidnejši uspehi?
Čez sezono poteka kar nekaj tekmovanj in med vsemi, ki sem se jih udeležil so mi najbolj ostali v spominu:
- Tekmovanje v Beogradu, kjer smo imeli Rail session kar na trgu v mestu. Precej zanimiv dogodek, še posebno zaradi zelo malo prostora.
- 2 leti nazaj sem pomagal organizirati Red Bull Slie Show v Zagrebu, kjer smo postavili dva majhna slida (dosegel sem 2. mesto).
- Kontest v Budimpešti, kjer sem osvojil Best Kicker Trick.
- Omenim lahko še svetovno prvenstvo v Feldkirchnu izpred nekaj let, kjer sem po nesrečnem padcu pristal na 11. mestu, a sem kljub temu sezono končal na dobrem 7. mestu svetovne lestvice.

Kako si se na sezono pripravljal letos in kakšen je občutek ob začetku?
Kot sem že omenil. Moja letošnja sezona se je pričela v turški Antaylji, tokrat z novo Rope wakeboard desko in novimi Liquid Force vezmi. Na nov gear sem se počasi že privadil, tako, da sem že pričel z vsemi starimi triki, malo pa sem se tudi izboljšal na sliderjih.
Sicer pa smo na Krku že, kot vsako leto pričeli s sezono na Veliko noč. Zadnja dva meseca sem zato veliko preživel na Krku, kjer sem sfural kar nekaj dobrih novih trikov.

Kakšni so tvoji cilji oziroma plani in želje za letošnjo sezono, kar se tiče tekmovanj in snemanj?
V tej sezoni v naslednjih mesecih planiram udeležitev sledečih kontestov - La Rena v Franciji, Kiev v Ukrajini in T-Mobile extreme playgrounds v Hamburgu. V avgustu pa načrtujem tudi udeležbo na evropskem prvenstvu, ki bo potekalo na Finskem.
Če pa bo vse po sreči pa se lahko zgodi, da bom odpotoval v Turčijo snemat film za približno dva ali tri tedne.

Morda še povabilo na nam najbližje wakeboard tekmovanje?
Letos vsekakor lahko pričakujete ponovitev Red Bull Upstreama v Ljubljanskem Tacnu s še boljšimi zaprekami in boljšimi rajderji iz celega sveta. Vabljeni!

Robi hvala ti za tvoj čas in upam, da se čimpreje vidimo na Krku!

Seveda, vabljeni vsi in lep pozdrav vsem Filtrovcem!

VIDEO:





Pripravil: Nejc Pelzel