torek, 26. maj 2009

Intervju - Vid Barić


No Vid pa za začetek povej nekaj o sebi, iz kje si in koliko časa že furaš snowboard?
Zdravo! Jaz sem Vid Barić iz Rijeke, star sem 20 let, bordam pa že dobrih 5 let. Sem član snowboard kluba Mladost iz Zagreba, svoje prve snowboard zavoje pa sem naredil v snowboard klubi Nine iz Rijeke. Trenutno furam tudi za FST Handwear in Warehouse skateshop ter za nacionalni team ter sem uradni Tribe Films Rider.

Glede na to, da furaš za vse te brande in teame, ti sploh ostane kaj prostega časa, za šolo in podobno?
Večinoma sem veliko na snegu, poleg tega pa sem tudi član hrvaške reprezentance, katera mi omogoča dobre pogoje pri šolanju. S tem mislim na izostanke pri predavanjih. Trenutno študiram na Filozofski fakulteti-Kulturologija v Rijeki, kjer na mojo srečo ni matematike, fizike in podobnih predmetov z veliko številkami, tako da se lahko vse naučim na mojih potovanjih.

No pa povejva še nekaj besed o bordanju. Kateri so tvoji najljubši triki in katere se imaš željo naučiti?
Vsak novo naučeni trik mi je najboljši, drugače pa izredno rad furam raile. Nekaj časa nazaj sem se ravno vrnil iz Vogla, kjer smo snemali tudi clipe za naš novi film, vendar je bilo vse skupaj bolj kot ne zanič in smo na koncu 6 dni furali double kinked rail. V zadnjem času sem se naučil tudi veliko novih trikov na railu in se posvečal tudi Big Airu in trikom na njem. Enostavno bi lahko v nekaj besedah povedal, da furam cisto vse v tem trenutku.

Slišali smo tudi, da vaša produkcija že snema nov film pa me zanima nekaj besed o njem.
Ja, veliko delamo za novi film, kateri bo zopet izšel decembra, trailer pa bo na boljo novembra ali oktobra. Točnega imena za nov film še ne vemo, vam pa povem, da bo veliko boljši od prejšnjega in da bomo z njem še boljše predstavili hrvaško snowboard sceno, katera iz leta v leto narašča.

Bliža se poletje, pa nam zaupaj kakšni so kaj tvoji plani?
Pomlad mi je izjemno všeč zaradi bližajoče se poletne sezone in sicer furam čim več in kjerkoli je le možnost, nato pa sezono ponavadi zaključim na Voglu, kjer je ekipa res odlična in ker se tam vedno najde nekdo, ki res hoče furat. Če lahko bi kar sedaj vse prijatelje pozdravil kar preko Filtra :) Hmmm kar se pa tiče poletja, pa malo skejtam, hodim po žurih in na fax ter vedno težko čakam 28.5 na opening Dachsteina.

Kakšno je pa kaj tvoje privatno življenje in kakšni so načrti za prihodnost?
Privatno življenje mi gre trenutno res odlično, študiram, hengam s punco, bordam, snemamo nov film, potujem in se družim s prijatelji.

No za konec pa nam zaupaj še kako si zadovoljen s preteklo sezono - napredovanje, kontesti, snemanje,…
S preteklo sezono sem še kar zadovoljen, predvsem zato, ker smo veliko potovali in furali. Udeležili smo se tudi veliko FIS tekmovanj ter spoznali, da je tudi v FISU veliko zabave in užitka. Bili smo v Sloveniji, Srbiji, Makedoniji in Avstriji, kjer smo se udeležili raznih FIS, Big Air in SlopeStyle tekmovanj in se odlično izkazali. Veliko smo posneli tudi za nov film, najbolj všeč pa mi je bil mesec januar in sicer snemanje trikov v Srbiji na street railih. V Srbiji tudi ne morem pozabit Snickers Urban Jama in njegovega super partya! Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil tudi svojim sponzorjem, predvsem pa FST handwearu s katerim sem letos prvič podpisal pogodbo in sem izredno zadovoljen, saj jim je moj clip v All In filmu (celoten film si lahko brezplačno prenesete na uradni spletni strani http://www.tribe-films.com/) izjemno všeč, poleg tega pa so spoznali tudi naš Tribe Movie Production. Vse o mojem novem teamu si lahko ogledate tudi na http://fsthandwear.snowbroader.eu/team/.



Za konec bi rad pozdravil še vse bralce Filtr Magazina in jim zaželel čimbolj vroče poletje.

Vid hvala ti za tvoj čas in ekipa Filtra ti želi čim več uspehov na snežnih strminah.

Foto: Hiishii in Benji
Pripravil: Nejc Pelzel